Sytt

Nu har jag suttit och sytt nästan hela kvällen. Tog en stund innan man läst igenom bruksanvisningen så man förstod hur den fungerade! Men sen när man kom på det så var den inte så svår.
Nu är mitt ländtäcke klart! Fast jag måste prova det på Dusty såklart, kan ju behöva sjusteras. Chansade bara på svansremmen(gjorde ungefär som på skritt-täcket fast lite längre för jag har för mig att på just det täcket är den rätt trång) och på remmarna som man sätter fast i sadeln. Men det är ju snabbt åtgjärdat om de skulle vara för långa!
Imorrn hämtar S och hennes mamma mig kl 7.15 sen bär det iväg till Hippo. Blir nog roligt. Kom på att jag glömt köpa hem frukost bara... :( suck! Men det finns ju en kafeteria och förhoppningsvis har den öppet tidigt!
Sen börjar personalfesten på älsklings jobb kl 16, och jag ska hinna till Dust och göra stallet innan dess också. Så jag kan inte stanna så länge som jag hade tänkt på tävlingen men innan dess kanske jag är less, man vet aldrig! Ska bli roligt iallafall, det är ju NM dessutom :)

Nej, nu är det nog bäst att jag hoppar i säng om jag ska ta mig upp imorgon!

Kommentarer
Britten

Vad duktig du är so´m syr ländtäcke...hoppas ni får trevligt på festen....

Datum: 2007-09-04 Tidpunkt: 17:10:06
Blogg/URL: http://pyrobritt.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0