Städat..

Fick ett ryck och började städa trots huvudvärken. Rensade ut kylen(det behövdes, hittade grejjor med bäst-före datum april 2006.) Diskade och plockade undan i köket medans Elsk städade hall och vardagsrum.
Ser lite bättre ut iaf, är lite kvar men orkar inte ta det nu.
Skönt att duscha kaaaallt kan jag lova. Det är så varmt här o ännu varmare blir det när man gör någonting.

Nu har kisse fått ett cp-ryck igen. Hon stjälper mer än hjälper när man städar och nu är det race överallt i lägenheten. Åsså sladdar hon in i dörrkarmar, väggar, fötter, you name it! Knasig!
Men trots allt söt, hälsar på en vid dörren, säger hejdå när man går(för att försöka smita ut förstås, men det låtsas vi inte om) ligger hos mig när jag surfar..är med mig på toan, nästan i badkaret också. Sitter på handfatet när man borstar tänderna. Skulle sova inne hos oss också om hon fick! Men har ju fönstret öppet o inget galler, så det vågar jag inte..

Godnatt!

Kommentarer
Angelica

Ni har en allt för söt kisse ;) Även om den är tokig ibland..haha

Datum: 2007-08-08 Tidpunkt: 08:23:45
Mamman...

Tänk, om hon inte vore som hon är -då skulle ju en stor del av hennes personlighet vara annorlunda!
De är de ljuvligaste av kissar!
Hade Zelda inte varit hos mig o charmat kanske inte Marji blivit min vän!

Datum: 2007-08-08 Tidpunkt: 09:01:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0