Härlig helg! :)

Har varit en väldigt trevlig helg. For till pappa på fredag, firade lillebror, och myste. På eftermiddan nån gång på lördag åkte vi till svärföräldrarna och åt middag där och firade älsklings pappa och lillebror. Sen tog de hand om Krajna och vi åkte till P för att bada vildmarksbad och spela lite GuitarrHero! :) Sen drog grabbarna på krogen men jag och P´s flickvän J stannade kvar tills de kom hem. Då for en mycket trött älskling och jag hem till honom och sov.
På söndag for vi återigen till pappa, denna gång för att lasta på hö och spån på bilen. Ett riktigt tattarlass såg det ut som, haha!
Sen tillbaka till svärföräldrarna, åt middag där, jag sov lite och kollade lite på friidrott, och sen bar det iväg till stallet. In med allt hö och spån, älskling åkte och hämtade mina ridbyxor och nycklar medans jag gjorde i ordning Dust. Tack för all hjälp Sötnos!
Sen for jag och S ut och red. Vi klättrade ett par vändor och sen red vi lite i skogen. Dust var jättepigg men på slutet var han såååå fin! Jätteroligt! Vi var väl ute i en timme ca, var mörkt när vi kom hem! Lite kyligt ikväll faktiskt, vill inte att det ska bli höst redan!!

Kort sagt, en mycket bra helg!

Kommentarer
Fia

robert undrar varför du heter beffa?

Datum: 2007-08-27 Tidpunkt: 19:11:27
Blogg/URL: http://eternal-sense.blogspot.com
Britten

ja det var min fråga oxå Beffa?...vad mysigt med en egen häst å jättefint namn...min kompis hade en hund som hette så...nä jag gruvar mig också lite för hösten men vi får tända ljus å mysa lite...

Datum: 2007-08-27 Tidpunkt: 22:40:41
Blogg/URL: http://pyrobritt.blogg.se
Beffa

Beffa var lillebrors namn på mig som liten, han sa inte mitt riktiga namn utan just "Beffa". Så då blev det det när jag skulle göra blogg, kändes mer rätt än "boll" som alla visste vem det var..
Ja ljus är mysigt! Igår under åskovädret tände vi massa ljus och dippade grönsaker, det var riktigt härligt!

Datum: 2007-08-28 Tidpunkt: 10:45:36
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0