....

Varför ska det var så svårt att fråga om lov innan man äter upp något nån annan har köpt? Och varför just MINA tomater? Vad gav det?
Jag blir så less. Det är ganska drygt att försöka komma ihåg att ta med sig tex. sitt godis&dricka in på rummet eller gömma det på natten för annars är det slut. Eller att oroa sig för att det goda man köpt och stoppat i kylskåpet ska vara försvunnet nästa dag när man ska äta det.

Nej, nu har jag iaf börjat skriva mitt namn och "RÖR EJ!" på mat som jag vill ha för mig själv. Är dödligt rädd att mina yoghurtar ska vara borta imorgon. Men ser man inte mitt namn och "RÖR EJ!" så är man fan blind...

Rätt drygt att aldrig få ha sin mat ifred faktiskt. Eller sitt schampo. Eller sin duschcreme.
Och det spelar typ ingen roll att man säger nått. För det verkar glömmas bort. Schampot jag fick av farmor som jag nu bara använder vid speciella tillfällen, och tom. sa till att det var mitt och ej fick röras, det var nästan slut för ett tag sen och det var inte jag som använt det..

Jaja, jag var bara tvungen att skriva av mig. Det är inte såhär jämt...men tillräckligt ofta för att jag ska bli irriterad...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0