1 år sedan..

Ja det är mycket årsdagar nu. Idag är det 1 år sedan jag och mamma for till Domsjö och hämtade hem vår lilla nyfikna pälsboll Vicky, som nu är en stor nyfiken lättskrämd pälsboll, men alldeles otroligt gosig när hon vill.
Imorse väckte hon oss genom att börja krafsa på dörren när älsklings väckarklocka ringde, och hon slutade inte förrän älskling klev upp och släppte in henne. Då hoppade hon upp i sängen och var gosig.
När jag vaknade några timmar senare låg hon nedanför mig på mattan och sov. Söta lilla pälsboll!

Här en trött Vicky taget idag..
image98

Närbild:
image99

För ett år sedan då vi hämtade henne:
Sötis

Kommentarer
Mamma...

Hon är så läcker, självständig som en Huskatt brukar, men ändå tillgiven!

Datum: 2007-08-29 Tidpunkt: 16:06:01
Britten

Nu har jag tittat på alla dina gosigá husdjur...vad mysigt att ha en egen häst va!

Datum: 2007-08-29 Tidpunkt: 22:44:47
Blogg/URL: http://pyrobritt.blogg.se
Beffa

Jaa, det är jättemysigt att ha en egen pålle. Men tufft också, mycket jobb och mycket oro..men han är underbar!

Datum: 2007-08-30 Tidpunkt: 08:06:36
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se
Saga

GUd vad söt katt ! Jag vill också ha en katt !

Datum: 2007-10-13 Tidpunkt: 23:57:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0