Sunny Monday

Första dagen på förmiddagsskiftet idag, det gick bättre än jag trodde att kliva upp före 05! Så himla skönt att sluta 14.15 så det finns inte.. Idag önskade jag att min Dutt hade vart här, det var så himla fint väder när jag kom hem..
Ingen träning idag, A skulle bort. Men imorrn blir det Punch-out, det var ett tag sen! Ska bli skoj.
Måste fixa min cykel innan nästa vecka så jag kan träna då också. Vet inte om jag lyckas ta rätt buss liksom!

Sitter och väntar på att middagen ska bli klar nu, jag och älskling har hjälpts åt. Korv, makaroner & stekt ägg blir det. Mums.. undrar vad vi ska käka imorrn? Och nästa vecka blir ännu krångligare..Älskling tycker att det ska gå fort att laga mat(jag med iofs) och då är det han som ska göra middagen eftersom jag jobbar kväll/natt. Får se om man kanske kan hitta några snabba, smarriga, billiga recept!! Inte lite krav där inte..

Tycker fortfarande att det är GRYMT att vi tog SM-GULD! Så himla mäktigt!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0