Så var..

..ännu en dag gjord! Det går faktiskt bra att arbeta förmiddags, tror nästan att eftermiddag/kväll kommer att bli jobbigare då det är mycket längre tid på jobbet då. Men visst är man lite trött idag, som alltid på tisdagar. Jämarns mördardag!!
Fint väder ute, idag också! :) Synd att min cykel inte är hel, då hade vi kunnat cykla till träningen..Jag och A ska gå på Punch out ikväll, det är så skoj! Dock har jag jätteont i halsen, så jag måste nog försöka ta det lite lugnt så jag inte blir sjuk till i helgen..Har överhuvudtaget inte tid att vara sjuk just nu..mycket inplanerat, ett par helger framöver..

Ska nog göra mig lite fika nu och lägga mig o läsa min bok en stund innan det är dags att börja med maten..

..men först, en liten internet-runda :D

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0