Nu drar vi söderut!!

Jaa, äntligen är denna jobb-vecka slut, och jag kanske äntligen kan få sova ut. Har varit så grymt trött denna vecka, och jag hoppas att jag slipper det nästa vecka då jag går eftermiddag.
Ikväll åker vi ner till mormor och morfar för att stanna där tills imorrn, och imorrn drar vi vidare ner till H-sand för att hälsa på S&R. Ska bli grymt roligt! Äta gott, festa, umgås, prata massa, ja det kommer bli hur kul som helst tror jag!!
Ser verkligen fram emot denna helg!

Är så glad att jag äntligen fått min telefon tillbaka. Telia har varit grymt sega tycker jag, men tillslut så har jag den äntligen här. Den är så söt och rolig. Tack älskling!!

Nej, nu ska jag nog läsa lite och sen ska jag packa i ordning allt så vi kan åka direkt när älskling kommer hem..eller jag kanske ska ta det i omvänd ordning? Jag tror nästan det ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0