Middag

Har precis käkat middag på jobbet, och har några minuter kvar av rasten så jag passar på att kika in lite här! Känner mig piggare idag fast jag är fortfarande megaförkyld och ont i bihålerna när jag böjer mig ner..Det gör dock inte lika ont i lungorna när jag andas och det är ju bra. Hoppas jag slipper hostan som jag fick inatt, kunde knappt sova!
Imorrn är det löning :) Det tycker jag är bra.. :D
Och om det är sol imorrn så ska jag nog ta mig en promenad innan jobbet, kan va skönt att ha rört lite på sig! Vågar som sagt inte träna riktigt när jag är såhär...men en promenad borde göra gott!!

Ska få nya arbetsbyxor imorrn också, mina har spruckit i dragkedjan och en knapp har lossnat, inte så skoj att gå omkring så!!

Åååh, jag önskar att jag kunde sitta på balkongen i kvälls-solen med en bra bok och en kopp vanilj-the..gud så mysigt det skulle vara!!

Nej, åter till jobbet!!

Trevlig kväll!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0