Eftermiddags-veckan har börjat..

Så har man kommit hem från jobbet då, jobbar eftermiddag den här veckan, 14-24. Det har gått bara fint, dock håller jag nog på att bli sjuk..hostar massa och det gör ont i lungorna..snyter blod och har ont i bihålorna..suck..jag har absolut inte tid att vara sjuk nu, det går bara inte..

älskling har lagat middag idag, så skönt att slippa laga till matdosan imorrn!! tack sötis.

ska äta lite glass nu och hoppas att halsen gör mindre ont. sen ska jag sova!!

Förresten, jag fick inte stallplatsen.. :( vet inte hur jag ska göra, om jag ska leta stallplats eller bete..bete blir förmodligen billigare, men då måste jag ju leta stallplats till hösten istället och då kan det bli jobbigt..vill inte behöva flytta hit honom, flytta hem honom, och flytta hit honom igen..det känns onödigt..bättre att vänta tills jag hittar en stallplats som känns okej då..

Sov gott!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0