Core control + Aqua power

Igår så var vi och tränade 2 pass. Först körde vi Core control, som är koncentrerat på mage och rygg. Ett halvtimmes pass och det är alldeles lagom, skulle det vara längre skulle det bli för tråkigt tycker jag. Men annars är det ett väldigt bra pass, man känner att det "tar" på rätt ställen sas.
Efter det svidade vi om till bikini och gick och körde Aqua power. Det var första gången vi testade detta pass och det var faktiskt riktigt roligt. Dock det jobbigaste av alla vattenpass vi testat. Men som sagt, kul! Jag gillar att träna i vatten, jag känner mig så fri på nått sätt. Tycker att det är mycket skönare att träna i vatten än på land..och mycket skonsammare för mina knän också förstås..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0