Home sweet home

Skönt att vara hemma igen och få hälsa på familjen och alla djuren. Har lilla kissen med oss och hon ligger just nu vid mina ben och sover, mycket ovanligt. Men hon har ju hängt i mammas gardiner idag så lite energi kanske hon har gjort av med?!
Imorrn ska far och jag fara in till staden. Roligt. Sen ska jag hälsa på en mycket kär vän på kvällen, och förmodligen sova hos pojkvännens mor och far på natten för att få träffa dom lite nästa dag! Får väl se hur allting blir..
Ska ta å nanna nu, börjar bli lite trött!

Kommentarer
Anonym

God natt

Datum: 2006-10-21 Tidpunkt: 01:06:27
Blogg/URL: http://www.olododo.blogg.se
Fia

hejsan sötnos! nu har jag en ny blogg. kände för att börja från början :D nu ska jag bege mig ut i regenet och försöka hitta en tvåårs present till älskling :) ring gärna ikväll om du har möjlighet (tänkte när du har hemtelefon) :D puss puss!

Datum: 2006-10-21 Tidpunkt: 11:11:39
Blogg/URL: http://eternal-sense.blogspot.com/
Beffa

Hej gumman! jaa, fast jag ska fara till sarah ikväll och sen ska jag fara och hämta mamma och jocke. men sen när vi kommer till umeå och har stoppat in telefonen kan jag ringa! :) weee! puss!

Datum: 2006-10-21 Tidpunkt: 19:37:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0