oops!

oops, jag råkade somna i soffan. hade ställt telefonen på väckning kl 16 så jag skulle hinna laga middag, kl 17.03 blev jag väckt av pojkvännens storebror. shiiit! det var bara att rusa till jobbet utan middag. och här sitter jag nu, fortfarande utan att ha ätit middag. ska vänta på min söta pojkvän för han har inte heller ätit..

hoppas ni har haft en bra dag iaf!

har haft grymt ont i knät idag, har fått ta smärtstillande och det var förmodligen dom som gjorde att jag somnade så djupt. men knät värker fortfarande så jag hoppas det är bättre tills imorrn för annars lär jag inte kunna jobba en hel dag på betonggolv direkt...suck!

Kommentarer
Anonym

Går i under jorden igen...

Datum: 2006-11-28 Tidpunkt: 22:04:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0