underbar helg!

pust, har gjort bort ett skolarbete idag. hoppas hoppas att man gjort rätt nu då. känns bra att jag gjort det iaf, det är nog bara det som jag låg efter i och nu har jag ju gjort klart det. men det är bara att hålla tummarna att det är rätt. vore dumt om man fick göra om alltihopa för att man uppfattat fel.

en jättemysig helg, fredagen inleddes med tapetserande hemma hos älskling, sen bastning och årets första dopp hos älsklingens vän med resten av gänget, mycket trevligt. jag var chaufför som vanligt, men lika kul hade jag för de! lördagen blev en riktig mysdag med sötnöt. bara legat och myst och kollat på film och ätit massa onyttigheter hela dagen..det behövdes en sån dag tror jag, allt är så mycket mycket vackrare nu..idag har man varit och hjälpt till på en tävling och sen for man hem och nu är sötnöt hos mig, mycket mysigt. imorrn blir det till att baka tårta för mor fyller år!! inte en dag äldre än 26 var det va?! ;) min älskade mamma! <3

nää, nu ska jag nog ta å göra nått lite vettigare. kanske. typ som att kika runt å kolla vad jag ska önska mig i studentpresent!! svårt...

Kommentarer
zaq

Alla säger att man blir gammal och att man ska uppföra sig efer åldern, det är ju det jag gör ;) kan inte rå för att kroppen jag bor i är äldre än sinnet, äh- kanske är det minnet det har att göra med, sinnet har glömt hur gammalt det är?

26 känns lagom, vi säger så...

Datum: 2006-05-15 Tidpunkt: 17:08:49
beffa

hihi, det blir nog bra det där! :) är det kanske så att du blev senil vid 26 års ålder och nu tror att du alltid är det?! ;P hihihihihi...*ASG*

Datum: 2006-05-17 Tidpunkt: 20:42:10
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0