kläder..

köpt kläder till studentfesten på statt idag, tack min söta mor! efter lite letande hittade vi till sist något fint, på det sista stället där jag trodde att jag aldrig skulle hitta något!! :)

imorrn blir det umeå med en söt vän och pojken. pojken ska kolla på bil och min vän och jag ska köpa löshår. hoppas det blir bra! men det tror jag. har alltid velat prova hur det är att ha löshår, och såhär innför studenten så känns det ju extra speciellt liksom! :)

nu blir det filmtittande, scary movie 4, och sedan sömn...har bara en lektion imorgon och skulle få sluta lite tidigare så jag kan ta mig hem. tur man har lite snälla lärare iaf! :)

Kommentarer
zaq

Lycka till med bilen!!

Datum: 2006-05-24 Tidpunkt: 12:49:55
Tina

hej, vart köpte ni löshåret? :)

Datum: 2006-05-31 Tidpunkt: 17:35:53
beffa

på stylecrew i umeå :)

Datum: 2006-05-31 Tidpunkt: 23:09:49
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0