det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med er..

Jag sitter här och känner mig vemodig..har just slutat för dagen, och för alltid. Ursch, de var så söta mot mig så jag nästan började grina. Bästa stället jag någonsin varit på! Helt underbart. Jag började i oktober, och sitter nu här i december. Jag kan inte förstå vars tiden har tagit vägen? Den har bara susat förbi..jag menar när jag kom dit första dagen, var jag helt snurrig i huvudet och undrade hur ska detta gå, jag trodde aldrig jag skulle lära mig namnet på nån eller liknande. och nu sitter man här, och jag vet att jag kommer att sakna mina "arbetskamrater" för de är helt enkelt toppen.
Dagen började med den sista delen i IDT-utbildningen som varit mycket intressant. Sen fortsatte den som vanligt, jag hade kassapass osv. På eftermiddagen plockade jag fram fikat, och vi gick tillsammans alla från barnavdelningen och fikade. Döm om min förvåning när de plockade fram en påse till mig och jag fick en kram av allihopa! Jag fick ett jättevackert ljus från en jättemysig butik, vid namn Paraffine, ÅH!
Sen fikade vi och pratade och hade det mysigt. Efter det var det bara ca en timme tills jag skulle sluta, och vad upptäcker jag då efter en stund ute i butiken? Jo, mitt kort var borta!! Snacka om panik, sista dagen och allt. Men vi letade och letade och hittade det aldrig. Förhoppningsvis är det någon vänlig själ som lämnar in det, annars får jag hoppas att de hinner spärra det. Och nu när jag kommer hem, ser jag att jag glömt att ta av mig min "namnbricka" och lämna igen den..haha! Så kan det gå..

Jaaa, allt känns bara så tomt..har haft en så underbart rolig och lärorik tid. Så synd att den måste ta slut redan nu!

ljus




Lite bilder på ljuset, dock svårt att knäppa på ett ljus(plasten runt om) med blixt!


STORT TACK för den här underbara tiden!

Kommentarer
Mamma...

Åh, det är det värsta som finns -att måsta sluta på ett ställe som funkar bra, man stortrivs, det är ömsesidigt och man är "injobbad"...

Men hoppas att de behöver folk snart och att du då inte har för mycket med andra småobb som slår sönder dagen.

Datum: 2006-12-10 Tidpunkt: 10:00:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0