idag har vi hämtat hem årets hö till pållen min - tack mor, far & pojkvän för hjälpen! :)

sitter hos grannen nu, är hundvakt tills på söndag. mysigt! ska alldeles strax gå och sova, kände bara för att skriva ett par rader först..

fick besök idag, trevligt! fick en jättefin studentpresent i efterskott, som jag kommer ha stor användning av nu, har jag en känsla av! :D

jobb imorrn då..2 dagar kvar den här veckan, sen återstår bara 10 jobbdagar. men det är 10 jobbdagar som kommer vara fyllda av längtan, och jag om någon vet hur segt det går när man längtar! tur iaf att man har rätt kul på jobbet och att man inte är helt ensam, utan man har någon att vara med på fika ändå, det känns bra..

..men jag kommer att sakna dig min underbare pojke! <3 fast förhoppningsvis går tiden fort och sen bor vi tillsammans..ska bli spännande att se hur det går..känns som att det är början på något fantastiskt..hoppas det!

Kommentarer
Curant

Tack för senast!
Presenten ja... Bättre sent än aldrig!
Det var roligt att jag hittade nåt du har användning av!
Hörs!

Datum: 2006-08-02 Tidpunkt: 23:09:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0